beautiful_ tahamommy benim ki asla unutmuyor babam geçen sene araba alıcam gelince demiş hala arayıp söylüyor 😅
Anneoluyorumm00 tahamommy ben bi iki yıl önce kızıma kot tulum almıştım küçük gelmişti, bende bir ara ordan tekrar sipariş vermek istiyordum fiyatları uygun diye
tahamommy Anneoluyorumm00 evet bende fiyatları uygun diye vericem, bi gün giydiğini 2. gün giyemiyor malesef, 2 bişey alıyım da bayramı öyle geçirsin dedim de bakıyorum 1 tık büyük alıcam bende