Kızlar değerim hep 0.100 oluyordu belirtilerle birlikte bugün 2:52 yani üç olduğunu öğrendim benim gibi böyle düşük görüp de sonradan yükselme yaşayan var mı lütfen dönüş yapın lütfen miğde bulantım göğüs ağrım artıyor ve sabit hastane değişikliği yok