Doğuma yaklaşık 3 hafta kaldı. Duygularım karmakarışık. Normal mi? Ağlamaklıyım,stresli korkulu tuhaf… mutlu gibi değil öfke patlamaları yaşıyorum, alınganım, ağlıyorum. Doğum korkusu değil sadece sanki. Bebekten bile korkmak gibi, çok değişik nasıl anlatabilirim bilmiyorum. İlk çocuğum olacak deneyim olarak. Bu duyguları tecrübe etmiş anneler bebek doğduğunda nasıl hissetttiniz? Anne olmak nasıl? Bu duyguları yaşayıp sonrasında neler yaşadınız hem doğum hem sonrası..