linamom2 geçmiş olsun Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah. Ben de 8 haftalıkken kalp durması sonucu kürtaj oldum. Kürtajdan sonra bir hafta kanamam oldu, hatta pıhtı da geldi. Doktorum normal rahmin temizleniyor dedi. Adetim ise, kürtaj olduğum günden 30 gün sonra adet oldum