gulteeeenn Merhaba, 10. Hafta girdik kontrolümüz var bugün doktorumuz testlerden bahsedeceğim demişti. Hangi testleri öneriyorsunuz. Biz direk fetal dna yaptırsak diye düşündük sizce?
merve_tp gulteeeenn ben fetal dna yaptırdım o nedenle ne söylenirse söylensin içim çok rahat. Yok kalpte bir parlaklık yok bilmem ne. Bugün doktorum kesin tanı için amniosentez yapalım dedi. Yani gerek yok fetal dna fraksiyon 11 gayet iyi sorunsuz. 2li 3lü taramaya bile girmedim.
elifkurnaz gulteeeenn ben fetal DNA yaptırdım bence diğer ikili üçlü testlerle uğraşmayın hiç hem doğruluk oranı %100 e yakın oluyor insanın da kafası rahat oluyor
merve_tp svly_ylypn testin ne kadar güvenilir olduğunu gösteriyor. annenin kanındaki serbest DNA’nın ne kadarının bebeğe (plasentaya) ait olduğunu gösterir