gizemm65 kedimekim ayyyy aynısııııı bazen diyorum ki yarın yatacam ki şu sertleşme olmasın . Ama kalkınca daha beter oluyorum fakat dışarı çıktığımda ne kasılma ne birşey . Uzandıktan sonra daha beter oluyorum ya
kedimekim gizemm65 evet kesinlikle banada hareket daha iyi geliyor yattıkça kalçam belim bile ağrıyor en iyisi hareket