Elisa0110 Nazlı oğlan . Benim ki de öyleydi ben doğru dürüst ultrason bile alamamıştım doktorum en sonunda doğumda göreceksin artık sürpriz demişti sürekli eli uüzündeydi gerçekten de doğumda görmüştüm 😀 hatıra olsun istedim çok uğraştık ama tık yoktu . İnşallah bi tane de olsa bi yüzünün uştrasonunu alırsın cancazım ama doğuma da zaten zaman kalmadı ki her an gelebilir paşa