Ay canım benimde aynı şimdi dr a sordum normal rahimden değilde kalsiyum azsa kullanmıyosan ilacı ondan olur dedi. Kalsiyum midemi bulandırıyor diye içmiyordum. Suda eritme değilde ilaç olarak veriyim iç dedi . Geceleri ayaklarımın ayak bileklerimin ellerimin kollarımın ağrısına uyuyamıyorum.