damiissc Kuzular selam ikili üçlü testini şehir hastanesinde yaptıranlar sonuçlar ne zaman çıktı? Sonuçlar çıkınca nasıl haberiniz oldu? 21 nisanda vermişim ama daha çıkmadı merak ediyorum
kimiyalida damiissc bana da Etlik şehir hastanesinde sonuçlar çıktığında mesaj gelecek denildi ama mesaj gelmedi sizin ki hangi hastane
dursunertekin1 damiissc ben bugün yaptırdım 2 hafta sonra gel dedi doktor 20sine randevu aldım tekrardan
Melike3506 damiissc ben yaptırdığımın ertesi günü sonuçlar çıktı e nabıza düşmüştü mesaj gelmişti hastaneden sonuçlarınız çıktı diye
damiissc kimiyalida aydın benimki iki haftaya çıkar dediler ama hiç bir sonuç ya da şu yapıldı gibi bir şey de göremiyorum enabızda
damiissc Bu arada tam bir hafta sonra sonuçlar çıkmışmış ama ne sisteme girmek ne de haber vermek gibi bir çabaları olmamış hastaneye gidip laboratuvarı bulup aldık sizlerde merak ediyorsanız gidio bakın derim