mel8473 içini rahat tut canım çoğu o haftada göremiyor bile, fitil dediğin progestansa ondan brn de kullandım o haftalarda, küçük kanama alanları var demişti önlem amaçlı verdi lekelemem yoktu yine de kullandım, ciddi bir şey yoktur inşallah güzel düşünün hayırla sağlıkla gelsin🥰🤗