gulumommyyy Erkek bebğe hamile olanın karnı daha çabuk çıkıyor diyorlar Peki ya tam tersiyse kızda böyleyse ?
nisanur_klc gulumommyyy erkek hamile olanlar karnı sivri olur kız ise kendimden bahsedeyim büyük karnım 22+4 hamileyim cinsiyeti kız Yuvarlak ama büyük erkek sivri diye biliyorum
QueenBahar_ gulumommyyy 2 kızımda karnım hiç yoktu yuvarlakti Oğlumda sivri top gibiydi ama kişiden kişiye değişir çok kişi gördüm bebeği kız olup karnı erkek karnı gibiydi
ARYa143 nisanur_klc benim 2. Kızım ikisin de sivri karınlı hamişim 😂😂vücut yapısına bağlı cinsiyetle ilgisi yokmuş onun😊
gulumommyyy nisanur_klc bende 2 hamilelik geçrdim 1 kız 1 oğlan İkside sivriydi ne büyük ne küçük ortalama şimdi 3 cü gebeliyim yeni bakalım bu nasl olacak😀🥲
ARYa143 Benim iki gebeliğimde de karnım erken şişti ya 🙈😁 tabi başlarda bebeğin şişliği değil ama hazımsızlık felan yaptığından beniö 2 aydan sonra belli oluyo öok zayıf olduğum için normalde onun da çok etkisi var tabi 🤭😊
lalelola Bu sadece bir mit. Erkek bebeğe hamileyim, ilk gebeliğim. 29 haftalık hamileyim ve karnım büyük değil.
nisanur_klc gulumommyyy benimki yuvarlak ama tabi insandan isana değişir karın yapısı mesela ben kilo aldım karın çevren kalın bu yüzden yuvarlak
ferihaninbeyazgeceligi Benim 3. Gebeligim 3 aylık oldu 2 aylıktan beri karnım baya buyuk henuz cinsiyeti bilmiyoruz.2 kızımda baya geç çıkmıştı.işin ilginç kısmı ilk iki gebeligimde baya tıkınırdım geceleri ama bunda geceleri yemek yememe rağmen baya büyük.