nisanur_klc Kubra381 aşkım apaçık ortada erkek bu sağlıkla kucağınıza alın inşallah banada dua edin 22+4 hamileyim
Kubra381 nisanur_klc ay doktor erken dedi neden söylemedi cinsiyeti anlamadım Erkek olduğunu nerden anladınız peki
Kubra381 nisanur_klc amiiin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah evladınızı Sizin bebeğinizin cinsiyeti ne
nisanur5454 nisanur_klc ay benimkine de bakabilir misiniz https://share.icloud.com/photos/0e1sTfvQZVP57AlrnCRsZeKUg
nisanur_klc sedassedaaa oyyyy yerim ben seni keseye göre kız sağlıkla kucağınıza alın ama cinsiyetini öğrenince haber verirseniz mutlu olurum