Kızlar bugün doktor kontrolüm vardı. Geçen hafta gittiğim de doktor bebek biraz minyon demişti. Bugün gittim bebeğin suyu baş aşağı pozisyonunda iyi olduğunu ama gelişim geriliği olduğunu söyledi. plesentadan kan akışının yavaş ilerlediğini söyledi 37. Haftada doğurturuz dediler. Morelim çok bozuldu. Size çevrenize böyle söylenildi mi hiç