Seymatrkay negna Ben de zamanında çok üzüldüm. İleri haftalar olmadığı için kurtarılma şansı yoktu. Allah bir daha yaşatmasın.
[silindi] vascenceloss ben de ilk transferimi 28 Şubat da yaptırdım tutmadı doktorum 2 Nisan’da tekrar transfer yapalım dedi yaptım çok şükür tuttu bence yaptırın derim ama yine de doktorunuz ne derse onu yapın bence
vascenceloss [silindi] ay çok sevindim bunu duyduğuma hayırlı olsun bu arada darısı benim de başıma inşallah
[silindi] vascenceloss amin Allah razı olsun teşekkür ederim. İnşallah rabbim size de nasip etsin. Sizde inşallah benim gibi bu mutluluğu tadın yaşayın inşallah