Kızlar selam, ilk hamileliğim doğuma 1 aydan az kaldı, bebek gelecek evde hazırlık ne yapılmalı tecrübelerinize ihtiyacım var buzluk hazırlığı yapmalı mıyım? Ya da yapacaksam hangi yemekleri koydunuz? Halıları kaldırdınız mı? Evi bebeğe nasıl hazırladınız? Her türlü öneri fikre açığım 🤗 herkese sağlıklı doğumlar diliyorum