Hamilelik semptomlarından diyorlar normal yani ama tersi de olabiliyor mesela ben eşimi daha çok sevmeye başladım daha çok bağlandım daha çok onunla olmak vakit geçirmek istiyorum adeta senin bağımlılığınım diyorum kokusu bile çok güzel geliyor bana herkeste farklı demek ki