1ogrencianne [silindi] aynen öyle kız olursa da ismimiz hazır, erkek olursa da hiç fark etmiyo ikisi de aynı 😍😍
Masalfatma [silindi] geldiklerinde tam bi huzur oluyo ona sarılınca bütün üzüntüm sıkıntın hepsi gidiyo bi an görmeyince özlüyosun anlatılmaz yaşanır derler ya tamda o kelime 😊
Busra262 AZehraa bana da sol ayak parmağında yapışık parmaklıklı var dedi .Ultason açısından falan olabilir mi büyüdükçe değişebiliyor mu yani
Mavisim3457 Busra262 Banada bugün sol elinde Serçe parmak ve yüzük parmak yapışıklık durumu var dedi. Bende bilmiyorum böyle görünüp doğunca normal olan var mı yada başından geçen var mı