bilgekaraaslan İkili tarama da açlık tokluk fark ediyor mu 12+6 da gidicem belki cinsiyet tahmini de olursa diye düşünüyorum
Dryglgl bilgekaraaslan fark etmiyor hatta bence tok gitmek daha iyi bile olabilir ölçüm almak için bebeği hareket ettirmeye çalışıyorlar bazen çünkü cinsiyet de devlet bile bana söylemişti çok net belli olduğu için eğer eminse söylerler diye düşünüyorum