Bugün 19. Haftaya girdim ama nerdeyse 1-2 aydır bacak kalça ağrısı var hep gece uyurken sürekli uyanıyorum çok ağrı oluyor 2 haftadırda ayaklarım çok şişmeye başladı bunu yaşayan varmı bu ayak şişmesi için erken bir hafta değilmi neden böyle onlayamadım özellikle gece ve sabahları çok şiş oluyor ayaklarım çorap giyemiyorum