Merhaba güzel anneler. 31+2 bir haftadır insülin başladık şeker 350 yi gördü diye. Bebeğin suyu fazla ve kilosu ilerde. Perşembe kontrolüm var. Benim gibi şekeri olup insülin kullanan anneler bebekleriniz nasıl doğdu? Sağlıklı mı bi sorun yaşadınız mı ilk defa başıma geliyor. Her anlamda zorlanıyorum artık.