mrvnr12 ben de bir ebeye rahim içine koydurdum 3 seans 5′er sülük şeklinde, sülükten sonraki reglimde hep kocaman pıhtılar geliyordu, o zamana kadar hiç pıhtılı regl olmamıştım. Gebeliği kolaylaştırmadı bana, o konuda bir artısını görmedim ama regl kanamalarım pıhtılardan sonra düzenlenmişti, regl olduğumda çok böyle metalik koku oluyordu onlar falan gitti hep