sedanuras Gebe kalmadan önce anksiyetem vardı ama kalkınca ilacı bırakmak zorunda kaldım benim gibi olan var mı acaba arada yine panikliyorum elim ayagim bosaliyor sanki aslında güzel bişey ama ben yaşayamıyorum bile