ssdml Hanimlar selamlar, bebeğim 12 günlük oldu göbek bağı baya kurudu siyahlaştı ama hala düşmedi. Doktor kontrolüne 2 gün var ama endişelenmeye başladim. Normal midir? Kac günde düşer?
happyela ssdml Normal canım düşmek üzeredir hiç endişelenme 🥰 3 hafta sonunda hala düşmüyorsa sıkıntı. Senin daha 12 gün olmuş çok normal 😊
llFatma ssdml eğer kanama mılcık şeklinde değilse korkma. Zaten doktor kontrolün varmış doktor bilgi verip rahatlatır seni
happyela ssdml Evet genel olarak öyle oluyor tabiki ama farklı olabiliyor bazı bebişlerde🥰 3 hafta süresi var endişelenme hiç 🌸