Esma006
7 haftalıkken kalp atışı için gittiğimde kese bomboştu, 1 hafta daha bekledik, kese büyümeye devam etti ama bebek yoktu, 8+4 te evde kanamam başladı, düşük yaptım,kürtaj oldum Hiçbir gebelik belirtisi yoktu bende.
Sizin için henüz erken, bebek geç de görünebiliyor bazen, inşallah bebiş vardır ve sağlıklıdır.