Gamzeobt Arkadaslar 15 gün oldu doğum yapalım dikisimde sağ taraf çok ağrıyor ve sismis altı bayagi sert bu normalmi ki doktora gitmelimiyim 40 dan sonra gel dedi kontrolle .
OlgaArslan Gamzeobt benim de 7 gün oldu aynı şikayetlerim var ve doktorum normal sonuçta ameliyat oldun diyip başından saldı. Pazartesi sağlık ocağına gidecem orada bişey yapmazsam başka doktora gidecem
Saruhansaltuk Gamzeobt bende ilk doğumum sezaryendi yani beş sene önce filan ben çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım hemde hiç yatmadim yani sürekli ayaktaydim sen naptin kendini mi zorladin ani hareket filan mi yaptın acaba😀dikkat et
Sevgim Gamzeobt 40 derken 40 gün mü çok sallamışlar canım hadi enfeksiyon olsa ben kızımdayken 1 hafta sonra gel bakalım dediler bence kendi doktorun olmasada başka bir doktora görününün çok saçma 40 gün çok
Gamzeobt Saruhansaltuk valla hersey yaptım mecbur kalinca ani harektte zorlamada😐 insllah birsey yoktur
OlgaArslan Gamzeobt bence Pazartesi git canım sezeryan da kolay değil ağrısı bi başka bide benim karnımın altı ve göbek deliğim çok sert artık korkmaya başladım
KubraatMacit Gamzeobt mikrop kapmış olabilir çok agrın varsa bende çok agrı yoktu ama sertti saf tarafındaydı doktor bana orası dügüm yeri biraz daha sert olur demişti Antibiyotik le falan da düzeldim