Merhabalar arkadaşlar ben yaklaşık dört haftadır çok yoğun siyatik ağrısı çekmekteyim son birkaç gündür çok daha kötü durumda bacaklarimi oynatamıyorum iki tane parol atıyorum o bile fayda etmiyor
Sizlere danışmak istedim gebeliğin son haftalarında yatarak fizik tedavi olup doğuma giden oldu mu aramızda olduysa beni bilgilendirebilir mi çünkü ben sürekli açıdan çığlıklar atıp ağlıyorum oğluma odaklanamiyorum bile