sibelipek3101 evlenecek 2 erkek kardeşim daha var annem tek başına o yüzden maddi destek olamıyor ama tarhanamızı eriştemizi fasulye nohut salça konposto reçel yufka eliyle emeğiyle yapabileceği ne varsa yapar Allah bin defa razı olsun düşünmesi yeter yorma kendini diyoruz ama ben size yapınca dinleniyorum der 🍀 bide 5 kardeşiz kalabalığız da 😅 çevremde babasından harçlığını alan mutfak masraflarını babası ödeyen arkadaşlarım var o da çok güzel insan hala desteğinin olduğunu hissediyor, tabi kocalar bunları suistimal etmedikçe