23 haftalık hamileyim. Hamileliğimin başından beri göğüslerim çok hassas. Ve sürekli ucunda sarı beyaz kuruluklar oluyor sıvı kuruyor gibi. Ben bunu hamileliktendir diye önemsemedim. Ama dün gece sol göğsümün altında çok büyük bir şişlik oluştu elimi değiremeyeceğim kadar acıyor bütün gece acıdı ve kızardı tenim. Bugün doktora gideceğim ama mastit olabilir mi diye düşündüm. Gebelikte daha doğum olmadan bile mastit olması mümkün mü???