neolsunn 36. Haftadayim birden patladı ne sıktım ne başka bir şey çocuk baskı yaptıkça iyice daralmış demek ki. Bugün acile gittim kanamayı durfurmusun yapacak bir şey yok dedi yarın gel yakalım dedi randevu al dedi. Kalp ve damara mi ne yönlendirecekmis. Annem de gitme acile bir şey yapamazlar dedi gerçekten öyle oldu cuna randevu var dedi o zaman gidersin dedi bakalım cuma gidecem ya. Valla 5 gün kaldı 37 de doğum olacak bu hamileliğim çok zor gecti sağ salim bir bitireydim günümü rahatliycam