momelif1 36. Haftadan itibaren günde 3 kere göğüs uçurma ve kahverengi kısıma fito krem sürdüm doktorumun önerisiyle ve son zamanlarda da lansinoh da sürmeye başladım ama burda dikkat etmeniz gereken şey sıkmamak çekiştirmemek göğüsü uyarmamak doğumu başlatabilir çünki açık hava alacak şekilde tutuyordum bir süre yani neme maruz bıraktım nemlendiriciyle fito çok güzel bi bariyer korkuyucu 39 da doğum yaptım ne öncesi ne sonrası ne acı ne ağrı yaşamadım aynısını kuzenime de önerdim o da aynı şekilde acı ağrı yaşamadı hassaslaşmadan bariyer güçlendirmek çok daha mantıklı diyordu doktorum doğruymuş ( hatta elinde varsa liarac da sürebilirsin demişti vardı ama onu çok düzenli kullanmadım günde 1 falan sürdüm etkisi var mıdır bilemem)