38+4 olduk ama oğlum gelmek istemiyor sanırım. Bugün görüş günü olan var mı bizim gibi 🌸🩷
Elisa0110 haber et bana da kuzum günaydın😍
Elisa0110 bennnnnn hazırlanıyorum askımmmm
Elisa0110 yaaaa hayrli haberlerini bekliyoruz canmmm sağlikla gör insallhh🥹🫶
Elisa0110 günaydın kuzum 🌞Oyy içerde rahat heralde minnoş🤣
aysgl330633 tamam canım 😘🫶
Elisa0110 tamamdır 😍❤️❤️
orhismommmmmm sen erkencisin canım benm ki öğleden sonra 😊
hd_d inşallah canım benim teşekkür ederim 😘😘
Elisa0110 asla öğlen sonu gitmeyı sevmem sabahtan işim bitsin isterim
Elisa0110 🫶🤎
egeemomms Günaydın canım galiba bende öyle düşünüyorum 😂😂🤭
Elisa0110 az kalmış bugün yarın gelir paşamız ❤️
HakanKemal evet canım inşallah bekliyorum ama gelen giden yok
orhismommmmmm ben erken uyanıp geri uyuyorum ya beybi onun için öğleden sonraya alıyorum 🤭
Elisa0110 ay hadi hayırlı haberlerle gel kuzum 😍 bakalım napıyor paşamız
tahamommy inşallah canım benim. Bakalım nazlı oğlum napıyo yüzünü saklıyor hep 😊😊
Elisa0110 çok az kaldı yüzünü görmeye 🐣🐣
Elisa0110 benim bebe erkenci kuş senin bebişte gelecek inşallah haber et beni de 💗
tahamommy aynen yaa canımcığım 😊
Ay hadi bakalım doğum pozisyonunda değil mi ? Sağlıkla gelsin aslan
bsrelif teşekkür ederim canım benim baş aşağı ama kanal da değildi daha