Sütüm geliyor çok sükür ama bebegim hemen emip 5 10 dk sonra bırakıyor uykuya dalıyor sarılığı cok yüksek cıktı 18.2 miş. Cocuk uykuya dalıyor kaldırıyorum okşuyorum vücudunu sert bir şekilde ama yine de uyanmuyor gözlerini açıp geri kapatıyor şuan hastanedeyiz ben şırınga ile vermeyi düşünüyorum en azından bi süre kızlar yani mama kullanmak istemiyorum ne yapabilirim ya yardımcı olun😔