uffff kizlar selam, sivasta tedavi gören asilama tup bebek deneyimi olanlar lutfen paylasir misiniz. nasil ilerledi surecler nasildi sonucunuz ne oldu.. cok umitsizim..
uffff Ahben0104_ evet medicanada yumurta buyutme birkac kez ardindan asilama denedik tutmadi. savas hocaya gitmeyi cok istiyorum universite bu iste cok iyi labaratuarlari da guzel medicana verdigin tahliller bile acibademe gidiyor cihazlari cok az sira bulamiyorum ama bakalim nasip
Ahben0104_ uffff bende savaş hocaya muane oldum bu ay, hoca da uygun görürse başlayacağım tüp bebeğe gerçekten ilgili bir hoca
uffff Ahben0104_ cok iyi yapmissin cok basarili bi doktor arastirma hastaneleri gercekten daha iyi oluyor bazen. yok ki bi acibadem sivasta. nasil randevu bulabildin ya ben ariyorum dolu oluyor internetten almak mumkun degil zaten
Ahben0104_ uffff direk tüp bebek merkezine git sabah erkenden orada muayene olabilirsin randevuya gerek yok orda seni orada yönlendiriyorlar zaten doktor da ne uygun görürse o tedaviye başlıyor
Ahben0104_ Şuan hafta içleri genelde oluyor izne ayrılmadıysa oraya gidince sekreterten sekreterliğin numarasını al arayıp sorarsın bilgi almak için
uffff Ahben0104_ haftaya persembeye direkt tup bebek merkezinden randevu aldik ama hekim falan seçilmedi cunun randevu sistemi cok karisik. gidecegim bakalim insallah denk gelirim savas hocaya
Ahben0104_ uffff oraya gidince soruyorlar size zaten 3 doktor var sizde savaş hocayı seçersiniz hakkımızda hayırlısı her şey gönlümüzce olsun 🙏
uffff Ahben0104_ ha oyle mi cok iyi. en azından hoca yoksa bile olacagi gune orda randevu verirlerse bi kere gitsem dahasi takipli oldugumdan gelir diye dusunuyorum. siz kac yildir evliydiniz?
Rky2410 2 aşılama bir spontan gebelik bir tüp bebek tedavisi oldum.. malesef bebeğim olmadı.insallah yine baslayacagız tedaviye.. sekreterinden tut hemşiresine doktoruna çok iyi ve güven veren bir ekip iyi ki varlar
uffff Rky2410 hangi hoca icin konustunuz? rabbim tez zamanda o mutlulugu yasatir insallah. ne zamandir evlisiniz?