isimsizuyemi Sehır hastanesinde ücret verıp tek odada kalınıyormus sanırım oyle seyler okudum dogruluk payı nedır oyle birşey varsa bilgilendırır mısınız Ağustosta dogum yapacagım merak ettım oyle bırsey varsa o sekılde yapmak istiyorum açıkcası
zeynepnills isimsizuyemi öyle bir şey yok birisi uydurmuş kulaktan kulağa yayılmış.O vip odalar sadece devlet adamlarına ait.