Kızlar benim bi kızım olacak Allah ın izniyle zor hamile kaldım daha önce kaybımda var 23 haftalık zaten psikolojim bozuk
Kızıma Gül Sena ismini seçtik ben sena ismini severim anlamı çok güzel benim için önemli babası da gül olsun sena tek başına kalmasın dedi karar verdik 30 haftalıkken isimli hastane çıkışı falanda yaptırdım ama çevremde herkes yorum yapıyor özellikle yaşlılar bu ne isimdir falan filan diyip duruyorlar bana ve eşime gittikçe soğuyorum sanki kötü mü sizce de ?