Bendede aynı şekildeydi ama 12’nci haftayı bekleyene kadar çok zor geçmişti acaba kalbi atıyor mu nasıl mı diye ama zaten ilk 3 ay hastanede yattığım için aşağıya inip bakıyorduk ultrasondan hemşireyle içim rahatlıyordu öyle. Ben çok kustum inşallah senin de başına gelmez