Hanımlar 3lü taramanız riskli çıkıp fetal DNA verenler oldu mu, verdiyseniz sonuç nasıl geldi?
Benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde hiçbir sorun yaşamadım bu gebeliğimdede yaşamıyorum bebeğim gayet sağlıklı her şey yolunda ama devlet hastanesinde yapılan 3lü tarama orta riskli çıktı. Özelden takipli olduğum doktorumla görüştüm fetal DNA yapalım dedi. Yarın fetal DNA için kan vereceğim. Siz neler yaptınız?