Kızlar şu an bir odamda gardırop var ve orayı çocuk odası yapacağım. Ancak şimdiden bebek odasına çevirip hemen doldurmayı düşünmüyorum. Hem anne yanı beşiği hem de çocuk odasında kullanılabilecek bir ahşap beşik alıp iki üç yaşına kadar onu kullanmayı düşünüyorum. Sizin farklı önerileriniz olur mu?