kisbebisi anneadayibiri benim oglumun adi da Metehan, zaten uzun bi isim. Ama Ege’nin basina bisey ekleyecek olsam Metehanı seçerdim. Metehan Ege daha güzel olur
emineuc Sizin tercihiniz tabii ama iki isim şart mı bence Ertuğrul da metehan da tek başına güzel isimler yanına bir isim daha gelince sanki çok uzun oluyor gibi yine sizin tercihiniz sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin allahım 🌺