aysegulykslll ks92 şuan 32+5 planlı sezaryen olacak haziranın 5i veya 10u arası 37 haftanın içinde oluyorum o zaman genelde 37, 38 haftalarda oluyor ilk doğumumda sezaryendi 37+6 da olmuştu
gerigeldik ks92 ilk çocuğumda 38+0dı özel hastane. İkinci çocuğumda 38+4e planlanmıştı devlet hastanesinde
Diha bozkurtttt aynıyız ya 34+5im bende 36. Haftada doktorum gel gün veririz dedi 37 de alıyoruz normalde dedi devlet hastanesi
Acabaaaa ks92 bende şuan 32 haftalığım eşimin izne ayrılması için önceden gün almam lazım perşembe gideceğim 2. Sezeryan olacak gün verirler mi acaba
merve588 ks92 normalde 39. Haftada alcakdi sancilarim oldugu için 38 haftalikken aldi bekletmedi daha fazla