34+4 üm şuan, geçen hafta perşembe kontrole gittim sancılarım yüksek çıkınca yatış verdiler 1 hafta hastane yattım daha dün sabah çıktım onda da kontrollü izin verdi doktor yoksa çıkarmayacaktı. Her gün sabah kontrole gelmen lazım dedi birazdan gideceğim hatta. Erken doğum riski var dedi sancılar ara ara 100 ü buluyor iniş çıkış var ama çıktığında 3-4 kere 100 olabiliyor. Bunlar doğum sancısı dedi doktor. Ben çok hafif hissediyorum. 2 doz ciğer geliştirici, erken doğum riski azaltmak için ilaçlar, serumlar verdiler ama sancılar hep aynı düşmüyor.