Merhaba kızlar 37 haftalık gebeyim 24haftada gebelik kolestazı çıktı bende ilaçlarla düşürdük çok şükür ama iki gündür göbeğimde ve göğüslerinde aşırı kaşıntı var perinatoloji 38 ile 39 hafta arası doğum olsun diye yazmış zaten yarın gitsem doğuma alırlar mı çünkü geceleri kendimi kaşırken buluyorum artık dayanamıyorum ne yapmalıyım?