esma7814 Bebekler anne karnında nasılsa dışarda da böyleler mi ?? Anne karnında çok hareket eden bebekler doğunca öyle mi kalıyor
azra01 esma7814 benim kızım karnimda cok hareketliydi dogdu hala oyle suan 2. Ye hamileyim bunun hareketleri daha cok doguncadq boyle olursa napacam bilmiyorum 🤣
kymzfatma Benim ilk kızım karnımda çok hareket etmezdi ama şuan 4 yaşında fişek gibi sütekli hiç enerjisi bitmiyo sürekli hareket halinde ikinci şuan 30+6 içerde kığır kıpır ablası gibi olur tam tersi olursa oda sakin olur inşallah 😂
kymzfatma esma7814 gece saat 1 e geliyo onun bol hareketi yüzünden uyuyamıyorum mesela gerçekten ikinciler biraz daha fazla hissediliyomuş diyolardı ama ben pek inanmıyodum 😂