Gullllll1907 bende de bugün kusma ve ıshal vardı, dün ilk defa ahududu yaprağı çayı içmiştim o etki etmiştir diye düşünüyordum. sabahtan akşama kadar karnımda gaz sancıları vardı. ki ben normalde kolay kolay kusan bir insan değilimdir. doktora sordum doğum sancısı düzenli gelir gider sürekli devam etmez ıshal için de devam ederse dahiliyeye git dedi