Regenesis max plus vermişti ilk doktorum. Başlarda idare ediyordum ama koku ve tat hassasiyetim arttıkça içememeye başladım. Kusacak gibi olup çıkarıyorum. Başka bir doktor vital mom to be al dedi. Bunun tadı nasıldır bilen var mı? Ya da kokusuz başka bir folik asit önerisi?