asyaa1234 Kızlar iki hafta sonra ikili tarama için randevu aldım 13 haftalık olacaz Allah nasip ederse cinsiyeti öğrenirmiyim sizce
Melike3506 asyaa1234 doktor tahmin verebilir ama ilerki haftalarda yanılma da olabilir 16. Haftada daha net oluyor
asyaa1234 Melike3506 anladım cnm teşekkür ederim bazıları çok erken ogreniyo kzimda 18 haftalıkken öğrenmiştim göstermiyordu kendini😁
Melike3506 asyaa1234 rica ederim. Öğrenipte doğru da olabilir ama burada detaylı ultrasondan sonra bile yanılanları okudum yani alışveriş için falan detaylı beklemek daha iyi ne olur ne olmaz diye
asyaa1234 Melike3506 öyle tabi zaten alışveriş için çok erken daha ben son aylarda almayı tercih ediyorum