Eymenata canım bendede ikiside var gebeligimin basından beri. Benim doktorum tansiyon daha onemli dedi. Her kafadan bi ses cıkıyor anlamıyorum bende. Şekere ne yalan soliim eskiis kdr dikkat etmiyorum. Kontrollerim gayet iyiydi bu haftaya kdr. Ama bu hafta olması gereken kiloyu almamış bebişim. Suyunda sınırdaymış şekerimin olmasına ragmen. Yani ilaclarını aldıkca kontrollerin yolundaysa cok stres yapma derim