mel8473 evet gittim. Cok sükür bebek, kese benimle 😭 sevincten ağladım. Korkudan ağladım usg’ye girene kadar. Kalcadan iğne ve serum takıldı. 2 gunde bir igne vurulacagim. Cumartesi tekrar kontrolum var.
Baya parca, pıhtı seklinde kanamıştım :( ama cevresinde kanama alanı varmış.