saricivciv_ evet ismin hiç yabancı gelmedi maşallah
Benimde öyle oldu sonra bi kanama oldu 42 gün sürdü işte sonra bitti hafif leke sonra normal akıntıya döndü
Ben normalde ada kullanıyorum ilk doğumumda da aynı şeyi yaşadım bir zaman temizlerken eldivenle tek tek aldım iyileştikten sonra ağda başladım ama eldivenleri hemen yapma biraz iğleşsin sanırım kesmeden önce temizliyorlar ya ondan çıkıyor
Evet 40 çıkmadan bebeğin suyu fln dökülmez diyor annem birde dar vakitlerde yıkanmaz yıkanılmaz bizde de öyle