minikurabiye7 kadın doğum canım, ilaç kullanırken acilden ya da başka kadın doğum doktorundan ziyade ısrarla kendi doktorumdan istiyorum. Takibinde olduğum doktor beni ve süreci biliyor, kullanacağım ilacı da o seçsin ki olası durumds yine o müdahale etsin diye.